Full Moon Party - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marco-Paulo & Marlijn - WaarBenJij.nu Full Moon Party - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marco-Paulo & Marlijn - WaarBenJij.nu

Full Moon Party

Door: MP en Lijn

Blijf op de hoogte en volg Marco-Paulo & Marlijn

17 Mei 2006 | Thailand, Bangkok

Nu zijn we in het vorige verhaal helemaal vergeten te vertellen over de Full Moon Party! Daar zijn we ook geweest! Op deze plek zou de maan het mooiste te zien te zijn, samen met nog een plaats in India, maar dat viel ons erg tegen, de maan was net zo groot als in Nederland..

Het was erg druk, heel veel toeristen, maar ook Thai, in totaal misschien wel 5000 mensen! Er waren op het lange strand verschillende DJ's en vuurspuwers. De sfeer was erg goed, al liep de helft van de feestgangers al na een uur bezopen rond! Ze verkochten daar dan ook 1 liter emmertjes met verschillende mixjes, Wodka, Bacardi, etc., dan gaat t wel hard! Wij hebben ook zo'n emmertje genomen, is namelijk ook erg handig als ie leeg is.. Maar zo ver is t bij ons niet gekomen..

We zijn ook niet heel lang gebleven, de party duurde tot 11 uur 's ochtends, maar wij zijn om half twee weer terug gegaan.

Oh ja, nog even de planning voor de reis naar Sukothai: we gaan de 19e 's ochtends met de veerboot naar Suratthani, waar we 2 bussen moeten nemen naar het vliegveld. Daar nemen we het vliegtuig naar Bangkok, die vertrekt om 16 uur. In Bangkok nemen we dan weer de bus naar Sukothai, waar we 2 nachten blijven. Dan gaan we naar Chiang Mai, waar we worden opgehaald om naar het huisje te gaan dat we hebben gehuurd.

Sukothai was de hoofdstad van Thailand in de 13e/14e eeuw.Er is een historisch park met de overblijfselen van deze oude stad. Het staat op de wereld erfgoed lijst.

Dat was het voor nu, we gaan nu weer genieten van de zon!!

Liefs,
MP en Lijn

  • 17 Mei 2006 - 06:28

    Marjo:

    Uit solidariteit heb ik hier ook staan dansen in de volle maan, maar dan zonder emmertje en zonder die 5000 anderen en ik moest ook nog eens zelf zingen (en de buren maar klagen). Ik had ook verwacht dat de maan bij jullie heel erg groot zou zijn...jammer, maar toch weer een mooi verhaal.
    Rusten jullie tussendoor ook nog een beetje uit?
    xxx

  • 17 Mei 2006 - 07:37

    Moedertje:

    Jeetje,was ik weer een kwartier te laat wakker,jullie zaten om 6.51 uur in de msn hier,wat een pech.
    Blij met jullie berichten hoor, méér dan zelfs!...zo leven we hier allemaal heerlijk mee.Sneu voor ons Lijntje-die spierpijnen, betekent dus dat ze het wel nodig had en als je nu snel voor herhaling gaat, trekt de pijn weg.Mijn ervaring dan hé!Als ik het goed lees, dan zijn jullie precies op de 23e, je verjaardag(MP) in Chiang Mai en vast hardstikke moe.Maak van je 30e viering maar een heerlijke relaxdag samen en dan doen we het hier dunnetjes over in ruime familiekring.Via google volg ik per afbeelding jullie reis al aardig mee, fijn die vermeldingen zo exact!Al doende ook foto's voor jullie aan het sparen en we kijken uit naar alle mooie die jullie zelf maken daar.Al met al veel gereis en best vermoeiend, Marjo heeft gelijk, denk aan jullie rust en kijk je ogen uit..wat is het daar vreselijk mooi!de 24e gaan we zelf voor een paar dagen naar Brabant-dus..jammer-geen msn!Hele dikke knuffel voor jullie beide en tot snel.

  • 17 Mei 2006 - 08:11

    Martjuh:

    Hey vakantiegangers,het moet daar geweldig zijn,als ik het zo lees.
    Vlgkeer gaat martjuh ook mee,hehe.
    Maar dat de maan er net zo uitzag als bij ons in nederland is eigenlijk wel een beetje logisch.
    Kijk,de maan is ongeveer 380.000 km hier vandaan,of je nou in nederland,amerika,australie of zelfs in tailand bent,de afstand blijft t zelfde.Maar dat maakt t feest er natuurlijk niet minder om.Maar goed.Net de kindjes naar school gebracht en zo ook alweer terug om ze op tehalen.Gistermiddag leuke foto's van mijn maatje(Tim)gemaakt,dat ie achter t stuur zat,op de parkeerplaats natuurlijk.Nou,dat vond ie natuurlijk prachtig.
    En zijn ouders natuurlijk ook,daar kreeg ik weer een complimetje van,dat ze zo blij waren met mij.Maar ja,zeg nou eerlijk,wie niet.Zo,dat was t weer voor vandaag,moet zo weer weg.
    Nog heeeeeeel veel fijne dagen,samen met de lijn,en geniet er van.
    grt van Martjuh

  • 17 Mei 2006 - 09:12

    Marijke:

    Een emmer met een liter alcohol hahahahaha geweldig!! kan me voorstellen dat jullie dat niet op kregen nee...

  • 17 Mei 2006 - 16:09

    Pep:

    dat verhaal van die emmer vond ik wel erg interessant..... inderdaad Martin, we gaan de volgende keer mee!! het klinkt allemaal heel erg uitnodigend.. wie weet! hier kabbelt het leventje gewoon door, al begint de oranje koorts langzamerhand toe te nemen, je kunt hier haast niets meer kopen of het is in oranje of het gaat in een oranje verpakking, wel leuk. het hardlopen gaat heeeeeeel langzaam maar wel beetje bij beetje beter, ik geniet bij elke meter, het is zo weer zo lang geleden.., he lekker stel, ik kijk al weer uit naar jullie volgend bericht. en als je over 2 weken niet weet wat voor souvenir je mee moet nemen: doe mij maar een emmer met inhoud....
    xxxxxx
    de pep

  • 17 Mei 2006 - 17:35

    Nish:

    HAi moppies,
    Nemen jullie voor mij ook zo'n emmertje mee....hihihhi
    ;)

    xxxxxx

  • 18 Mei 2006 - 07:53

    Plientje:

    Hihi, die Nish zit vol goede ideeen! Doe mij ook zo'n emmertje! Misschien kunnen we van het volgende W36-feest wel een EmmertjesParty maken? Ik neem dan wel een uitgeknipte maan mee!! ;)
    Verder superleuk om jullie avonturen te lezen! Ik leef met jullie mee, maar mis jullie wel hoor! ;)
    Geniet er nog van!!! En maak als het ervan komt ook een dansje namens mij!

  • 18 Mei 2006 - 17:40

    Jeoffrey:

    Machtig mooi zo'n site,leuk gedaan door jullie.k'Zit ff naast jullie Moedertje, die dolenthousiast is met dit geheel...en laat mij dit dus ff zien.Super! Jullie een fantastische tijd nog daar en k'zal de komende dagen zeker nog een keertje kijken. Groetjes jullie neef-Joffert (zegt Kaat)

  • 18 Mei 2006 - 17:44

    Jeoffrey...jullie Neef!!!:

    Jullie mogen wel extra tickets nemen, voor al die emmertje, want zoals ik nu ineens lees, wil iedereen wel....ik dus ook
    Doegies

  • 18 Mei 2006 - 17:46

    Moedertje:

    Verdorie, ik was er zelf bij dat jullie weer een mooie lange mail gingen schrijven voor ons, komt dat ding toch helemaal niet aan, gewoonweg niet eerlijk.
    En Ad, laten de moekes dan maar ook aansluiten, want zoals het stel het nu doet, meer dan zin in zelf!Mart staat ook al te popelen en de orangekoorts begint hier ook al aardig te huusholden, want Mart wil zn hele bus vol met orange vlaggetjes hangen!
    Tot snel en we hopen alsnog op het verslag wat we nu allemaal mis zijn gelopen.Wij ouwetjes ff blij met die extra fotoserie.Knuft

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Reis Thailand

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2006

Terug in NL

29 Mei 2006

een na laatste dag in het noorden!

20 Mei 2006

Sukothai

17 Mei 2006

Full Moon Party

16 Mei 2006

Groeten uit Koh Pah-Ngan!
Marco-Paulo & Marlijn

Reis Thailand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 14597

Voorgaande reizen:

07 Mei 2006 - 03 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: