Alweer een bericht.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marco-Paulo & Marlijn - WaarBenJij.nu Alweer een bericht.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marco-Paulo & Marlijn - WaarBenJij.nu

Alweer een bericht..

Door: MP en Lijn

Blijf op de hoogte en volg Marco-Paulo & Marlijn

10 Mei 2006 | Thailand, Bangkok

Ja sorry,ik weet het, we overdrijven nu iets met alweer een verslag, maar we denken dat we de komende dagen niet kunnen mailen, dus nu nog maar eentje zodat jullie een beetje op de hoogte kunnen blijven. We zullen er nu ook wat foto's op zetten!

Oma, om antwoord te geven op uw vraag, het is erg leuk om in een Tuk Tuk te rijden, het is ongelofelijk wat een lef die Tuk Tuk chauffeurs hebben, want het verkeer hier is echt chaos.. We durven bijna niet over te steken, zo hectisch is het allemaal..

We zijn vanmiddag uitgecheckt uit het hotel en we zijn de pakken gaan passen bij de kleermaker. De pakken zagen er goed uit, dat wordt inderdaad nog wat, MP en Lijn in een pak.. Wie had dat ooit gedacht!!

Nu hebben we onze tassen gebracht bij het reisbureau waar we de bus hebben geboekt naar de kust, waarvandaan we een ferry nemen naar Ko Pha-Ngan. Daar zullen we dan acht hele lange warme dagen moeten doorbrengen in een bungalow aan het strand.. En misschien zelfs nog wat danspassen maken.. Tja, soms moet je offers brengen in de vakantie..

We hopen dat het met jullie allemaal goed gaat en we proberen snel weer een verslag op internet te zetten!

Liefs!
MP en Lijn

  • 10 Mei 2006 - 09:46

    Moedertje:

    Lieverds-deze lezen jullie nu direct al, wat een feest...mail en msn gelijk,geen idee hoe blij ik er mee ben en laat je maar veel door de tuk tuk vervoeren, lijkt me zalig. knuffels en geniet van het eiland.

  • 10 Mei 2006 - 10:27

    Plientje:

    Jeeej! Leuk al die berichtjes! En ook de foto's! Maar het ziet er helemaal niet zonnig uit op de foto's??
    X Plientje

  • 10 Mei 2006 - 12:56

    Oma:

    wat een belevenissen, hadden jullie die pakken speciaal laten maken ? Wat voor kleur en is dat niet erg warm of is het lekker dun katoen.Het lijkt mij leuk een bungalow en dan maar lekker luieren, of moeten jullie zelf koken. uit eten gaan is toch niet zo duur ? Hier is het nog steeds mooi weer alleen in het weekend wordt het wat minder. Volgende week is het mijn beurt om met vacantie te gaan maar ik hoop voor die tijd nog iets van jullie te horen..kijk uit voor de tuktuk heel veel liefs Oma.

  • 10 Mei 2006 - 19:41

    Semmy:

    Gaaf hoor zo te horen al die ervaringen en spannende toeren!! Passen jullie wel op dat je niet bekaf thuiskomt!! Eet een lekkere sprinkhaan voor mij en wens jullie topdagen daar ver weg!! Liefs Sem

  • 11 Mei 2006 - 14:29

    Marijke:

    Lekker dansen en luieren op het strand met een lekkere blauwe zee en palmbomen...mmmm wat klinkt dat lekker zeg!! geniet er van, ik ben jaloers!!
    xx Marijke

  • 12 Mei 2006 - 13:49

    Ang:

    Hey, klinkt goed allemaal zeg! Heel veel plezier nog, geniet er van!! x Ang

  • 13 Mei 2006 - 16:20

    M&M:

    Hoi vakantiegangers,

    We hebben nu alweer heimwee naar Thailand als ik jullie verhalen zo lees! Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven. We kijken uit naar jullie volgende berichtje!

    Knuffels
    M&M

    P.S. vandaag dan toch gaan picknicken! (toen we buiten stonden begon het bijna te regenen, maar gelukkig klaarde het weer snel op ;-) )

  • 14 Mei 2006 - 19:15

    Oma Vdbiggelaar:

    leuk dat het jullie het zo fijn hebben,ik ben gewoon jaloers geniet ervan heel veel. liefs oma

  • 15 Mei 2006 - 09:47

    Oma:

    Lieve Marlijn en Marco
    Hier nog even een berichtje van mij. Eerst wil ik namens Oma vd B en mij Marco een fijne verjaardag wensen. Het is wel te vroeg maar ik ga morgen naar Frankrijk en weet niet of ik in gelegenheid zal zijn jullie te mailen. Gisteren bij Marjo ern Ad gegeten het was moederdag en Ad hasd heerlijk lasagna gemaakt het was heel gezellig Oma vd B. was er ook. Het weer is hier nu wat minder maar nog altijd 18 gr. dus dat valt niet tegen. Ik wens jullie nog een hele fijne vacantie geniet er maar van hoor.

    Heel veel liefs en groetjes Oma Nederhand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Reis Thailand

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2006

Terug in NL

29 Mei 2006

een na laatste dag in het noorden!

20 Mei 2006

Sukothai

17 Mei 2006

Full Moon Party

16 Mei 2006

Groeten uit Koh Pah-Ngan!
Marco-Paulo & Marlijn

Reis Thailand

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 14608

Voorgaande reizen:

07 Mei 2006 - 03 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: