Terug in NL - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Marco-Paulo & Marlijn - WaarBenJij.nu Terug in NL - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Marco-Paulo & Marlijn - WaarBenJij.nu

Terug in NL

Door: MP en Lijn

Blijf op de hoogte en volg Marco-Paulo & Marlijn

03 Juni 2006 | Nederland, Deventer

Hallo lieve mensen!

We zijn alweer terug in NL, het koude kikkerland.. Brrr wat is het hier koud..!!

Nog even over de laatste dagen in Bangkok. We hadden een hotel via de Lonely Planet, dat lag redelijk centraal, op loopafstand van Khao San Road. We hebben nog aardig wat afgelopen in Bangkok, maar we hebben alleen het Grand Palace en de bijgelegen tempel van binnen gezien. Was erg mooi.

Verder hebben we de technieken van de toeristenlok-mannetjes bestudeerd en de mogelijke manieren om ze af te wimpelen, was ook een uitdaging!

We zijn op zich ook wel weer blij om terug te zijn, want in Bangkok was het wel weer erg warm en benauwd en druk.. Dit was dan voorlopig wel weer even het laatste bericht van ons, maar we houden jullie op de hoogte als we weer op vakantie gaan!!

Liefs,
MP en Lijn

• 03 Juni 2006 - 09:50

Katjemart:

Hallo daar aan de andere kant, nog niet in bed dan? Na zo'n lange nacht doortrekken, wel leuk even dit berichtje. We horen net dat JP en Gideon onderweg zijn om hier te vissen en we hebben gen idee tot hoe laat dit zal zijn. Vandaag of morgenmiddag.We faxen, blij dat jullie er weer zijn.
    Knuf kaatjema en Mart

• 03 Juni 2006 - 13:42

Diane:

Tot het volgende (oud) huisgenoten etentje of feestje!!!

Groetjes

• 03 Juni 2006 - 16:23

Marijke:

Zijn benieuwd naar jullie verdere verhalen en foto's!! we komen snel een x bij jullie langs, of jullie bij ons!! Nog bedankt voor de felicitaties!

Groetn Jw en Marijke

• 04 Juni 2006 - 11:37

Plientje:

Gezellig dat jullie nu weer in NL zijn! Jammer wel dat we nu geen berichtjes meer krijgen hoor! Misschien kunnen jullie ook een dagboek bijhouden van al jullie avonturen in Nederland? ;)
    x Plientje

• 04 Juni 2006 - 16:33

M&M:

Dat gaat snel! Jullie zijn alweer terug! We hebben genoten van jullie verhalen en zijn erg benieuwd naar de foto's!!

Tot snel!

Groetjes
    Marcel en Mariken

• 06 Juni 2006 - 20:59

Edo:

Hee!

Klinkt als een leuke vakantie, ik hoop dat jullie ervan hebben genoten! Krijg haast zin om ook weer naar Thailand te gaan. Gauw een keer afspreken om foto's te kijken?